KK lahko povežemo s številnimi turističnimi zanimivostmi, ki ne ležijo prav daleč stran od predlagane poti pa tudi nekaterimi tematskimi potmi. Če odmislimo kažipote, ki nas bodo vodili do teh zanimivosti, je treba ponekod urediti tudi še kakšen kolovoz, vendar bo to prepustili krajevni pobudi (krajevnim skupnostim, ponudnikom turističnih storitev, itd.). V nadaljevanju naštevam le nekaj pomembnejših zanimivosti (kot predlogi krožnih tras):
- Rimski zaporni zid od Jerinovega griča do železniške postaje na Verdu, rimsko utrdbo na Hribu in opazovalnim stolpom nad utrdbo (1);
- grad Bistra ter slapovi in soteska Pekel (1);
- Živosrebrna cesta, Planina z razglednim stolpom, alpska razvodnica, Star maln z Lintvernom (2);
- Znamenitosti in zanimivosti na Vrhniki z muzejem Ljubljanice in Cankarjevo spominsko potjo (1, 2, 3);
- Podlipska dolina, Šentjošt, Korena in Smrečje (3);
- Bobrova pot (4);
- Bevška učna pot z Malim placom in Jurčevim šotiščem (4)
- Kolišča z najdiščem najstarejšega kolesa, grad Bistra, izviri Bistre, Menišija ter slapovi in soteska Pekel (4);
- Podpeško jezero, Rakitna, Krim, Goriški mah in Ižanska kolišča (5);
- Kozlerjeva gošča, Plečnikova cerkev sv. Mihaela v Črni vasi, Vnanje in Notranje Gorice (6)
- Znamenitosti in zanimivosti v Ljubljani na cilju ali začetku poti (7)
Če pustimo ob strani občini Vrhnika in Ljubljana, saj se tu kolesarska pot začne oziroma konča tako rekoč v samem mestnem središču, podajam nekaj možnih povezav za občine, katerih mestna jedra ne ležijo povsem ob poti ali pot celo ne preči občine:
Povezavo na KK si občini (Log-Dragomer, Ig), po katerih ne teče KK, povezavo do KK vzpostavijo v sodelovanju z občino, po kateri kolesarska pot teče (le Brezovica pri Ljubljani). Razen smernih in informacijskih tabel se kakšne posebne investicije za te poti ne predvideva (nekaj urejanja poti je predvideno le pri zadnjih nekaj sto metrih do KK (na karti označeno z oranžno barvo) in ležijo že v Občini Brezovica pri Ljubljani (odsek c); verjetno bi bil kakšen dogovor o sofinanciranju smiseln). Nekaj odsekov (a, b) bi morala sama urediti še občina Borovnica.
V smislu poslovnih priložnosti naj imajo občine v mislih, po eni strani, kako kolesarje (turiste) s KK privabiti, da se pri nih zaustavijo, si ogledajo kakšno zanimivost in da kaj tudi potrošijo (ali se po kakšni kolesarski poti tudi zapeljejo (n. pr. po okolici Iga)), po drugi strani pa, kako KK uporabljati v smislu trajne mobilnosti kot možnost prevoza na delo s kolesom.