Informacija o poteku 6. sestanka Sveta šole

Dne 6. 3. 2019 je potekal 6. sestanek Sveta šole Ivana Cankarja

Sestanek Sveta šole je vodila predsednica, gospa Ana Kostanjevec. Vse prisotne je lepo pozdravila, še posebej nove članice in ugotovila sklepčnost.

Vsi prisotni na sestanku so se osebno predstavili in se tako med seboj spoznali.

Predsednica, gospa Ana Kostanjevec je predlagala naslednji dnevni red:

  1. Pregled zapisnika zadnjega sestanka Sveta šole.
  2. Poročilo o popisu.
  3. Letno poročilo 2018 (poslovno in računovodsko poročilo).
  4. Finančni plan za leto 2019.
  5. Plan dela 2019.
  6. Razno.
  7. Ocena ravnateljičinega dela.

SKLEP: Člani Sveta šole OŠ Ivana Cankarja so se s predlaganim dnevnim redom soglasno strinjali.

  1. Pregled zapisnika zadnjega sestanka Sveta šole.

SKLEP k točki 1:

Člani Sveta šole OŠ Ivana Cankarja niso imeli pripomb na zapisnik 5. seje, ki je bila v ponedeljek, 1. oktobra 2018, zato se zapisnik v zapisani obliki potrdi.

  1. Poročilo o popisu

Poročilo o popisu osnovnih sredstev, drobnega inventarja, zalog materiala in vsega ostalega je pripravila in predstavila računovodkinja, gospa Jana Bašelj. Vsi prisotni so ga dobili tudi kot prilogo skupaj z vabilom. Gospa Bašelj je povedala, da je popis potekal v skladu s predpisi. Odpisali smo za 29.037,00 EUR osnovnih sredstev in za 22.459,19 EUR drobnega inventarja. Vsa osnovna sredstva so bila že v celoti amortizirana, tako da odpis ni predstavljal dodatnih stroškov za šolo. Vsa odpisana sredstva so bila tudi odstranjena in odpeljana iz šole. Odpisali smo tudi za 6.194,69 EUR zastarelega, neaktualnega in uničenega knjižnega gradiva.

SKLEP k točki 2:

Prisotni člani Sveta šole OŠ Ivana Cankarja Vrhnika niso imeli pripomb na predstavljeno poročilo o popisu in so ga soglasno potrdili.

  1. Letno poročilo 2018 (poslovno in računovodsko poročilo).

Poslovno poročilo je pripravila in predstavila ravnateljica, gospa Polonca Šurca Gerdina. Povedala je, da je poročilo za prvih osem mesecev predstavljeno že v Poročilu o realizaciji letnega delovnega načrta 2017/18, dodala je še mesece od septembra do decembra in tako dobila poslovno poročilo za celo koledarsko leto. Prvi štirje meseci letošnjega šolskega leta so bili zelo uspešni, izpeljali smo vse predvidene dejavnosti, tudi vreme nam je bilo naklonjeno.

Še vedno smo največja matična šola v Sloveniji, na šoli imamo kar 1184 učencev ter 155 strokovnih in tehničnih delavcev. V vseh stavbah šole smo maksimalno napolnjeni, tako da smo letos na našo šolo vpisali zopet samo štiri oddelke 1. razreda, OŠ Antona Marina Slomška Vrhnika pa jih je vpisala za tri oddelke. So pa generacije otrok, ki prihajajo manjše, in tako se nam počasi manjša število oddelkov na razredni stopnji, število oddelkov na predmetni stopnji pa se še vedno veča.

Računovodsko poročilo je pripravila in predstavila računovodkinja, gospa Jana Bašelj, ki je povedala, da je bilo leto 2018 uspešno, saj smo uresničili vse zastavljene cilje, nekatere presegli, izkazali pa smo tudi presežek prihodkov nad odhodki. Izpeljali smo kar nekaj investicij, zahvala za to gre v veliki meri ustanoviteljici zavoda, Občini Vrhnika. Tako je bila med lanskimi počitnicami narejena prva faza sanacije šolske kuhinje na Lošci 1. Z deli bomo še nadaljevali, med zimskimi počitnicami smo že montirali hladilnico, med poletnimi počitnicami bomo začeli z menjavo opreme.

Skupni prihodki v letu 2018 so znašali 4.658.673 EUR in so bili višji kot v letu 2017. Od ministrstva za šolstvo dobimo približno tri četrtine od vseh sredstev, bistven delež teh sredstev predstavljajo dotacije za plače oziroma stroški povezani z zaposlenimi, ki so se povečali predvsem zaradi višjega letnega regresa, sproščenih napredovanj ter novih zaposlitev zaradi povečanega obsega dela. Od občine Vrhnika prejmemo sredstva, ki jih porabimo za pokrivanje stroškov plač, za materialne stroške, stroške vzdrževanja ter investicijskega vzdrževanja, nakupa opreme za učilnice in drugo. Letos smo izredno za potrebe prenove šolske kuhinje prejeli 180.000 EUR investicijskih sredstev. Del sredstev za materialne stroške, stroške za opremo, stroške vzdrževanja in ostale stroške za pouk nam sofinancira tudi občina Logatec, ker otroci iz njihove občine obiskujejo našo redno šolo, šolo z nižjim izobrazbenim standardom in posebni program. Tržna dejavnost prispeva 0,8 % vseh prihodkov šole. Račune izdajamo za najem šolskih prostorov ter za prehrano zaposlenim in tudi zunanjim osebam.

Skupni odhodki so v letu 2018 znašali 4.641.491 EUR in so bili višji od odhodkov v letu 2017. Največji odhodek prestavljajo plače zaposlenih, in to kar 79,18 % vseh odhodkov. V letu 2018 so bili višji za 4,16 %, in sicer zaradi višjega regresa, rednega napredovanja in zaradi novih zaposlitev. Materialni stroški predstavljajo 11,36 %, stroški storitev pa 8,28 % vseh odhodkov.

SKLEP k točki 3:

Prisotni člani Sveta šole OŠ Ivana Cankarja Vrhnika so soglasno potrdili predstavljeno poslovno in računovodsko poročilo za leto 2018.

  1. Finančni plan za leto 2019

Finančni načrt za leto 2019 so člani Sveta šole dobili skupaj z vabilom. Gospa ravnateljica ga je na kratko predstavila. Šola dobi največji del sredstev iz Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, ki pa jih mora porabiti namensko. Ta sredstva niso namenjena za investicije, pač pa za izvajanje pouka. Iz teh sredstev gre denar za plače zaposlenih, za gradivo in učne pripomočke učencem in učiteljem za izvajanje pouka, … Del sredstev dobi šola tudi od ustanovitelja, to je Občine Vrhnika. A ker občinski proračun še ni potrjen, smo lahko načrtovali na osnovi Pogodbe o zagotavljanju finančnih sredstev v obdobju začasnega financiranja Občine Vrhnika, Osnutkom proračuna Občine Vrhnika za leto 2019 ter s Pogodbo o sofinanciranju programa v šolskem letu 2018/2019 Občine Logatec. Občinska sredstva bomo namenili za plačilo materialnih stroškov za uporabo in vzdrževanje prostorov in opreme. Zaradi izrednih popravil, ki zaenkrat še niso predvidena, se lahko predlagana razporeditev finančnih sredstev s strani občine tudi spremeni.

Predvidena je zamenjava parketa po učilnicah v 1. nadstropju šole na Tržaški 2, že med zimskimi počitnicami so se na novo montirali proti zdrsni trakovi na celotnem stopnišču šole na Tržaški 2. Prenoviti je potrebno tudi otroško igrišče zraven šole, igrišče je javno in temu primerno tudi uničeno. Želeli bi, da bi se igrišče ob 16.30 uri, ko naši učenci zaključijo s popoldanskim dežurstvom, zaklenilo in ne bi bilo tudi cel vikend vsem na razpolago. Na Lošci 1 je potrebna prenova celotne strehe, obnavljali jo bomo postopoma, najprej je potrebno urediti strelovod. Nadaljevali bomo s prenovo sanitarij in prenoviti je potrebno celotno računalniško omrežje.

Če predvidena sredstva s strani Občine Vrhnika ne bodo zagotovljena, bo potrebna korespondenčna seja Sveta šole, da se bo finančni načrt za leto 2019 na novo potrdil.

SKLEP k točki 4:

Prisotni člani Sveta šole OŠ Ivana Cankarja Vrhnika niso imeli pripomb na predstavljen finančni plan za leto 2019 in so ga soglasno potrdili.

  1. Plan dela 2019

Plan dela za leto 2019 je pripravila in predstavila ravnateljica, gospa Polonca Šurca Gerdina. Predstavila je, koliko oddelkov učencev imamo na šoli in v katerih stavbah. Predstavila je projekte, v katerih sodelujemo, povezovanje in sodelovanje z lokalnimi ustanovami, sodelovanje z zavodi, raziskovalnimi ter izobraževalnimi institucijami. Omenila je tudi sodelovanje na tekmovanjih, natečajih in delo z nadarjenimi učenci.

SKLEP k točki 5.

Prisotni člani Sveta šole OŠ Ivana Cankarja Vrhnika so soglasno potrdili predstavljen plan dela za leto 2019.

  1. Razno

Predstavnike staršev v Svetu šole je zanimalo, kako šola sledi izvoru mesa, glede na zelo odmevno afero s poljskim mesom. Gospa ravnateljica je povedala, da imamo po javnem razpisu, ki je bil zaključen meseca marca 2018, dva dobavitelja za meso, ki nam zagotavljata, da je meso slovenskega izvora. Problem je le puranovo meso, ki ga v Sloveniji ni, zato ga tudi na šolskem jedilniku ni. Šola lahko po lastnem izboru nabavi le 20 % živil. Želeli bi več lokalno pridelane hrane in predvideno povišanje na 40 % nabave po lastni presoji zelo podpiramo.

Vprašanje je bilo tudi, koliko sredstev dobimo od države za nabavo živil, da nam lahko diktirajo, da se moramo držati javnih naročil. Ravnateljica je povedala, da stroške prehrane učencev v največji meri krijejo starši. Država prispeva le za tiste učence, ki so upravičeni do subvencije malice in kosila.

Po tej točki dnevnega reda se je gospa predsednica zahvalila vsem nečlanom Sveta šole za korektno sodelovanje in prešla še na zadnjo točko dnevnega reda.

  1. Ocena ravnateljičinega dela

Predsednica Sveta šole, gospa Ana Kostanjevec je povedala, da je potrebno izpeljati postopek ugotavljanja delovne uspešnosti ravnateljice za leto 2018 in izpolnjen obrazec poslati na Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport do meseca aprila. Ocena uspešnosti na izplačilo ravnateljičine plače nima nikakršnega vpliva. Obrazec je enak kot že nekaj let doslej in vsebuje štiri merila za oceno:

  • realizacija obsega programa do 25 %,
  • kakovost izvedbe programa do 35 %,
  • razvojna naravnanost zavoda do 35 %,
  • zagotavljanje materialnih pogojev do 5 %.

Predsednica je ocene po strokovnih aktivih že pridobila, dodala bo še utemeljitev ocene ravnateljičinega dela iz dejavnosti šole, ki so razvidne iz poslovnega poročila. Na oceno nimajo nikakršnega vpliva tehnični delavci, čeprav so ravno tako del zaposlenih in to nekatere člane Sveta šole zelo moti. To ponavljamo že kar nekaj let, a se nič ne spremeni.

Vsi prisotni člani Sveta šole so mnenja, da ravnateljica dela zelo dobro, povezovalno in v korist učencev, staršev in zaposlenih. Odraz vsega povedanega je tudi zelo visoka ocena.

Predsednica, gospa Ana Kostanjevec, se je prisotnim zahvalila za udeležbo, povedala, da nas do konca šolskega leta čaka še en sestanek in s sestankom zaključila ob 19.30 uri.

Zapisala: Predsednica Sveta šole:

Marinka Švigelj Ana Kostanjevec

Ta vnos je bil objavljen v Novičke, Svet šole z značkami . Zaznamek za trajno povezavo.