Vprašanja na 8. redni seji Občinskega sveta

1. Oživitev trgovine Depo in ozaveščanje občanov o uporabnosti obnovljenih predmetov

»Trgovina Depo se oskrbuje z »materialom” pretežno in brezplačno s strani občanov, ki raznovrstne predmete, ki jih ne uporabljajo več, namesto na deponijo oddajo Depoju, ki nato pred njihovo nadaljnjo prodajo v njih vloži določeno delo, pa tudi sredstva za revitalizacijo teh izdelkov. Glede na to, da se Enota Depo v pretežnem delu financira iz občinskega proračuna, prihodki, ki jih ustvari na trgu iz prodaje in drugih dejavnosti pa ne zadostujejo za pokrivanje vseh stroškov njenega poslovanja predlagamo, da se uveljavi nova praksa, ki bo bolj prodorna pri ozaveščanju prebivalcev glede ponovne uporabe obnovljenih izdelkov.

Pobuda, ki jo v zvezi s tem dajemo je, da bi občani imeli možnost predmete in izdelke, ki so na voljo v Trgovini Depo, pod določenimi pogoji lahko pridobili brezplačno. Občan bi tako ob predložitvi dokazila o plačanih obveznostih do JP KPV d.o.o., ki izhajajo iz naslova ravnanja z odpadki, imel možnost enkrat letno pridobiti en izdelek iz trgovine,  ki je tisti trenutek na voljo v trgovini, brezplačno. Ker bi bili občani s tem zainteresirani pridobiti določen izdelek iz trgovine, bi »čakali” na zanimiv izdelek, ki bi jim ustrezal, s tem pa bi verjetno povečali obisk trgovine Depo. Povečan obisk trgovine Depo pa bi imel za posledico tudi utrjevanje ekološke zavesti, kar pa je temeljno poslanstvo Enote in trgovine Depo.«

Na to pobudo smo prejeli tudi naslednji odgovor:

8_1

2. Parkiranje tovornih vozil na Jelovškovi ulici

Na Jelovškovi ulici je območje časovno omejenega parkiranja namenjeno parkiranju izključno osebnim vozilom. Že nekaj časa pa se dogaja, da v pozno popoldanskih in večernih urah ter ob sobotah in nedeljah tam parkirajo tovorna vozila, čeprav to območje ni namenjeno parkiranju tovornih vozil, ki tudi nimajo nameščene ure za parkiranje. Gre za Avstrijskega prevoznika oziroma podjetje.

V zvezi s tem smo se že 12. 11. 2019 obrnili na občinsko upravo, ki je na to naše vprašanje pridobila odgovor MIRED-a, ki se glasi:

»Spoštovani,
medobčinsko redarstvo ukrepa na Jelovškovi zoper vse, ki kršijo postavljeno zakonodajo, zoper nepravilno parkirana tovorna vozila smo na tej lokaciji v letu 2019 od 10.6.2019 izvedli več ogledov, ki jih vodimo v zadevi štev. 0610-51/2019, vendar tovrstnih kršitev znotraj delovnega časa organa ne beležimo.

Kršitve prepovedanega parkiranja na predmetni ulici so verjetno v kasnejših večernih urah po 22. uri.

In v zgodnjih jutranjih urah se to vozilo že odpelje.V konkretnem primeru nastale kršitve bi se zoper kršitelja izrekla globa zaradi neupoštevanja prometne signalizacije (parkiranje čez več označenih parkirnih mest) in ne zaradi omejenega časa parkiranja, ki velja do 17. ure.

Izven delovnega časa medobčinskega redarstva (po 22.00 do 06.00 in v nedeljo) pa mora ukrepe izvajati tudi policija.

Zato naprošamo občane, da nam posredujejo fotografije teh kršitev.

Lepo pozdravljeni, Stanislav Bele, Inšpektor«

Zato v zvezi s tem predlagamo, da se ob vstopu na Jelovškovo ulico namesti prometni znak »Prepovedano parkiranje za tovorna motorna vozila« ali pa se del tega območja uredi za parkiranje tovornih vozil.

Ker pa tovorna vozila na Vrhniki tudi sicer nimajo urejenega prostora za parkiranje predlagam, da se predvidi enega ali po potrebi več urejenih prostorov, ki bi bila primerna za parkiranje tovornih motornih vozil.

Odgovor, ki smo ga nato v zvezi s tem prejeli se glasi:

Na 3. seji SPVC je bilo določeno, da se poostri nadzor redarstva na predmetni lokaciji.

Odgovor je pripravil: Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu

3. Ureditev Stare ceste

Na Stari cesti so že več let nameščeni montažni robniki, tako imenovane »rumene kače«, ki kot fizična ovira na eni strani ceste razmejujejo površine za pešce od vozišča, na drugi strani pa je to območje označeno z belo črto.

Ta rešitev ni ustrezna rešitev, neznani posamezniki jo v nočnem času in ob koncih tedna premikajo proti sredini ceste, prav tako pa otežuje zimsko vzdrževanje, kot je pluženje Stare ceste pozimi. Zato predlagamo, da se jo odstrani, namesto tega pa se tako, kot je to urejeno na drugi, to je desni strani Stare ceste, območje za pešce označi z belo črto oziroma se v ta namen poišče druga ustrezna rešitev.

Tudi na to pobudo smo prejeli odgovor, in sicer:

Na seji SPVC je bila ”rumena kača” že večkrat izpostavljena. Predlog je bil, da se postavijo količki, vendar po celostni ureditvi Stare ceste.

Odgovor je pripravil: Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu.

Kot pa lahko vidimo danes, te »rumene kače« na Stari cesti ni več.

4. Kdaj bo končno urejena pravilna razsvetljava na nogometnem igrišču?

Če se v večernih in nočnih urah po cesti Verd – Vrhnika pelje kolesar ali pešec, ki gre po pločniku, ga lahko zagledaš prepozno, saj je stanje za voznika, ki se pelje iz smeri Verd proti Vrhniki, zelo moteče. To pobudo smo dali že pred približno pol leta in dobili odgovor, da bo zadeva predana upravljalcu, pa se do danes ni zgodilo nič.

Tokrat smo prejeli naslednji odgovor:

Razsvetljava igrišča z umetno travo je bila narejena v skladu s projektom in v skladu z vsemi standardi za to področje. Samo igrišče je bilo že v osnovi razsvetljeno primerno, o čemer priča tudi poročilo svetlobno-tehničnih meritev igrišča, ki ga prilagamo.

Skladno s pobudo svetnika, da se svetloba usmeri bolj na samo igrišče, smo od izvajalca razsvetljave (Anvina d.o.o.) zahtevali, da zadevo uredi.

Izvajalec je usmeril reflektorje nižje in podal tudi strokovno mnenje, ki ga prilagamo. Predlagamo, da zadevo proučijo strokovnjaki za prometno varnost in podajo svoje stališče glede ustreznosti razsvetljave. Po naših izkušnjah je podobna situacija tudi v drugih mestih, kjer imajo razsvetljen športni park in zraven poteka prometnica. Zavod Ivana Cankarja Vrhnika kot upravljalec športnega parka skuša zagotavljati čim boljše pogoje za športno udejstvovanje otrok in mladine. Z razsvetljavo in umetno travo smo tako omogočili skoraj 300 otrokom, ustrezne pogoje za ukvarjanje s športom. Naše, sicer laično mnenje v zvezi s tem, kako moteča je svetloba iz reflektorjev na igrišču z umetno travo, pa je naslednje. Vprašali smo kar nekaj prebivalcev Verda, ki se dnevno (tudi zvečer) vozijo na omenjeni relaciji. Preverili smo tudi sami in prišli do skupne ugotovitve.

Reflektorji so moteči ravno toliko, kolikor so moteče luči nasproti vozečih vozil. V kolikor namreč usmeriš pogled v njih, te za trenutek zaslepijo. Verjamemo, da na Vrhniki nismo navajeni na takšne spremembe v Športnem parku, ki so v normalno razvitih krajih povsem običajne. Če pomislimo, kaj vse pomeni osvetljeno igrišče za skoraj 300 otrok naših občank in občanov, smo prepričani, da se bomo kmalu navadili tudi reflektorjev in jih kot take niti ne bomo »opazili« več.

Odgovor je pripravil: Gašper Stržinar, Zavod Ivana Cankarja Vrhnika

8_2

5. Tankovska cesta

Zanima nas, kaj se dogaja s tankovsko cesto (izvoz na Tržaško)? Zakaj se cesta zapira z nasutjem? To pomeni, da ko bo na Vrhniki prišlo do prometnega zamaška, se ne bo več mogoče peljati po tankovski in jo uporabiti kot obvozno cesto? In če se nasipa začasno ali za daljše obdobje me zanima, ali je občinska uprava s tem seznanjena in ali je k temu soglašala?

Odgovor občinske uprave v zvezi s tem se glasi:

Zapisnik komisije za pregled in prevzem izvedenih del (DRI, policija, DRSI) z dne 21. 08. 2019 je predvideval začasno fizično zaprtje omenjenega izvoza do preureditve Tankovske v enosmerno cesto. Na sestanku na DRSI, kjer OV ni bila prisotna, je bila naknadno dogovorjena trenutna izvedba, torej da se del poti ob cesti rekultivira in iz nasprotne smeri postavi znak slepa ulica. Rekultivacija se izvede z odstranitvijo dela betonskih plošč cca 1m od roba vozišča in nasutjem zemeljske grbine v višini do maks. 1 m in v naklonu 2:3. Zemljino se zatravi. Tako rešitev je podal projektant in je trajna.

Odgovor je pripravil: Oddelek za okolje in komunalo

6. Zakaj se ne da postaviti ležečih policajev in prehoda za pešce na križišču pri trgovini na Verdu?

V Bistri so lahko, pa je cesta enake kategorije. Pri trgovini v Verdu je tudi avtobusna postaja in tu čakajo otroci na prevoz do šole. To pobudo smo podali že v prejšnjem mandatu in dobili odgovor, da bo cesta z izgradnjo obvoznice razbremenjena in bo zanjo možna prekategorizacija v občinsko cesto. Vendar je dejstvo, da se za prebivalce Verda in njihove otroke, vsaj kar se teh potreb tiče, ne bo nič spremenilo. Če to ni možno storiti v tem letu, naj se ta investicija predvidi v proračunu za leto 2021 oziroma se jo upošteva ob gradnji obvoznice.

Odgovor občinske uprave je sledeč:

Za ureditev celotnega križišča, da bi bilo varno (preglednost ovira hiša pod spomeniškim varstvom), je ocenjena vrednost 59.000 EUR. Na DRSI smo poslali pobudo za premik avtobusne postaje, vendar še nismo prejeli odgovora.

Odgovor je pripravil: Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu

7. Semafor pri Črnem orlu?

Ponovno tudi sprašujemo, kdaj bo končno začel optimalno delovati semafor pri Črnem orlu?

Odgovor na to vprašanje se glasi:

Odgovor je vezan na študijo pretočnosti za katero smo zaprosili DRSI in čakamo odgovor.

Odgovor je pripravil: Oddelek za okolje in komunalo

8. Most-brv čez Ljubljanico pri vrtcu

Prav tako ponovno sprašujemo glede mostu-brvi čez Ljubljanico pri vrtcu. Kdaj bodo odstranjene ovire tako, da bodo lahko šle čezenj mamice dvojčkov z vozičkom, problem pa imajo tudi invalidi na vozičku in še kdo. Enak problem je tudi pri mostu v Verdu pri parku.

Odgovor je kratek in jedrnat:

Širitev prehoda je naročena KPV-ju.

Odgovor je pripravil: Oddelek za okolje in komunalo

9. Omejitev hitrosti v Verdu

V starem delu Verda, to je od hišne številke Verd 22 pa do “Radaka” je omejitev 30 km/uro , ki se jo drži le malo kdo. Krajani prosijo, da se na tem odseku postavi ležeče policaje in to trajne. To, kar se same izvedbe tiče, ne bi smel biti problem, saj jih na primer Drenov grič že ima. Če investicije ni mogoče izvesti v tem letu predlagamo, da se jo uvrsti v proračun za leto 2021.

Tudi na to vprašanje smo prejeli odgovor, in sicer:

Križišče državne ceste in občinske ceste pri trgovini na Verdu bi se moralo celostno urediti. Projekt smo že naredili, vendar je ocenjena vrednost varne izvedbe križišča 59.000 EUR in je bilo odločeno, da se ne gre v izvedbo.

Odgovor je pripravil: Oddelek za okolje in komunalo 

10. Občinska investicija na Zaplani, rekonstrukcija ceste Jerinov grič – Strmica v vrednosti 140.000 eur v dolžini cca 250 m.

Krajani in tudi sami opažamo, da je gradbena stroka pri tem projektu močno zgrešila. Križišče je namreč enako zgrajeno, kot je bilo prvotno, in sicer na nepreglednem ovinku, tako da moraš zopet pri zavijanju levo proti Strmici pogledati na ogledalo, ki je bilo tam že pred izvedbo. Pričakovali bi namreč drugačno, predvsem pa boljšo rešitev pri novogradnji. Na desni strani je zemljišče parc št. 1684/27 k.o. Zaplana, ki je v lasti občine Vrhnika, ki je ostalo nedotaknjeno, namesto da bi se na mestu brežina znižala in bi bil odsek ceste pregleden in varen za zavijanje brez ogledala.

Občina bi morala pripraviti prioritetni seznam najbolj poškodovanih in obremenjenih cest za obnovo in slediti temu vrstnemu redu. Odsek križišča Otrin-Mizni dol je v zelo slabem stanju. Predlagamo dolgoročno rešitev prometa skozi Strmico po 3 m široki poškodovani cesti.

S strani KS Zaplana je bila že v prejšnji sestavi občinske uprave podana zahteva po eleboratu za določitev projektne hitrosti, ki jo določa Zakon o cestah. Pred časom je bila tudi podana zahteva po prepovedi prometa za tovorna vozila, ki uporabljajo to bljižnico in hrati ovirajo šolski avtobus pri srečevanjih.

Dolgoročno upamo na umestitev in izvedbo kolesarske poti, ki je v načrtu mreže kolesarskih poti po Vrhniki, ki jo je pripravil član Liste za razvoj Vrhnike in podeželja, mag. Milan Selan in hkrati ureditev problematičnega odseka, mogoče tudi s kandidiranjem na EU razpisu.

Na koncu naj strnemo naša vprašanja v ključne točke 

  • ogled parcele 1684/27 in rešitev,
  • preučitev hitrostne omejitve skozi Strmico,
  • prepoved za tovorna vozila skozi Strmico,
  • priprava idejne zasnove za kolesarsko pot tako imenovano Živosrebrna cesta,
  • v plan 2021 obnova ceste Otrin-Mizni dol.

Tudi na ta naša vprašanja smo prejeli odgovor občinske uprave, ki se glasi:

Na 4. seji SPVC dne, 21. 1. 2020 je bil sprejet sklep, da se postavi tabla ”Prepovedan tovorni

promet” z dopolnilno tablo ”Dovoljeno za lokalni dovoz”.

Odgovor je pripravil: Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu.

11. SVETNIŠKA VPRAŠANJA VEZANA NA RAVNANJE IN PREDELAVO ODPADNEGA BLATA IN PLASTIKE – vprašanja so bila podana pisno

Glede na dejstvo, da Slovenija v bodoče ne bo imela več začasnih variant odvoza odpadnega blata v tujino, npr. na Madžarsko in glede na različne članke, ki so objavljeni na spletu in drugih medijih, zastavljamo naslednja vprašanja:

Ali se razmišlja tudi o varianti predelave na Vrhniki, konkretno v podjetju Saubermacher? Zanima nas dejansko poimensko soglašanje DA ali PROTI temu predlogu, da se ta dejavnost izvaja na Vrhniki (poimensko mislimo na vse naše svetnike, župana, podžupana in direktorja KPV) in kakšne ukrepe, če, boste postavili v bran temu krajanom, da do česa takega ne bi prišlo?

Odgovor:

Podjetje Saubermacher zapira kompostarno na Vrhniki, tako da bo predelava potekala predvidoma do junija 2020. Za tehnološko obdelavo blata iz čistilnih naprav bi morali na Vrhniki zgraditi ustrezen objekt, kar pa na podlagi novega veljavnega prostorskega akta ( SD OPN 2019) ni možno. Občina Vrhnika je sprejela spremembe in dopolnitve občinskega prostorskega načrta, ki ne dovoljuje razširitve obstoječih ali novih dejavnosti na področju:

  • kompostiranja,
  • asfaltnih baz,
  • objektov za zbiranje, predelavo in odlaganje nevarnih odpadkov,
  • dejavnosti, ki povzročajo prekomeren hrup in druge škodljive vplive na ljudi in okolje.

Drugo vprašanje:

Vemo, da pri vsaki predelavi teh vrst odpadkov/voda nastaja smrad in da se temu ne da izogniti, kljub miselnosti in trditvami določenih, ki samo mislijo, da poznajo dejansko situacijo, v resnici je ne. Naj si na spletu pogledajo tuje študije ali vprašajo prave strokovnjake – kemike. npr. Dr. Stanovnika … Dejstvo je tudi, da predelovalci teh vrst odpadkov, ki imajo za posledico smrad v našem okolju, izkoriščajo zakonodajo, ker je ni na tem področju oziroma je pomanjkljiva, ter ni sankcij za smrad. Sicer ne vemo, na kakšno zakonodajo so se v krajih, kjer je bila postavljena bioplinarna sklicevali, ter uspeli z zaprtjem.

Ali se tudi in upamo, da ne, razmišlja o predelavi odpadnih voda iz celotne Slovenije? Saubermacher oddaja vplive na okolje (tudi kompostarna Rosa, izpusti v Podlipščico …), to je smrad in da je na tem področju na Vrhniki kaj bolje, menimo, da ni … Tisti pa, ki trdi, da je, naj se postavi v Vrtnarijo ali pred Spar in vdihuje, pa lahko trdimo, da ne bo dolgo to počel, saj je smrad neznosen, predvsem v večernih in jutranjih urah.

Kje je zakonska pravica vsakega prebivalca, do čistega okolja. Je, a le na papirju spisana …?

Odgovor:

Pred kratkim je direktor podjetja Roks recikliranje Matjaž Rus javno zapisal, da zadnji dve leti niti niso dobili kakršnekoli pritožbe. Pomembno je, da občani redno pošiljajo pritožbe zaradi smradu inšpekciji za okolje in prostor in tudi pritožbe kompostarnam v knjigo pritožb, na podlagi 19. člena Uredbe o predelavi biološko razgradljivih odpadkov in uporabi komposta ali digestata (Uradni list RS, št. 99/13 , 56/15 in 56/18). Na Ministrstvu za okolje in prostor za naslednje leto napovedujejo končno sprejetje nove uredbe, ki bo urejala emisije smradu. Glede na to, da bo na Vrhniki ostala le kompostarna Rosa bo vir smradu lažje določiti in bo tako Občina Vrhnika lahko učinkovito ukrepala na podlagi nove uredbe.

Tretje vprašanje:

In še vprašanje glede predelave plastične embalaže na Vrhniki: tudi pri predelavi plastične embalaže, npr. bivši PAPIR SERVIS iz Ljubljane nastajajo vplivi na okolje, zato je bil obrat tudi zaprt. Nekateri krajani, ki so prebivali v bližini obrata, so zbolevali za rakom …

ČLANKA:

  • https://a1peadriagreen.wordpress.com/2013/04/08/papir-servisu-se-mudi-v-vevce-aprav-nic-iz-most/
  • https://www.dnevnik.si/1042612717/lokaIno/ljubljana/papir-servis-je-zaradiizgubljenegaokoljevarstvenega-dovoljenja-odpustil-172- delavcev

Samo vprašanje je, ali nam je mar za čisto okolje in vse nas ali nam je pomembnejši kapital. Odločitev je na nas vseh. Okolje je samo eno! Bomo šli po poti pravega turizma in ohranjali čisto okolje, okolju prijazen ali le nadaljevali smetarski turizem, od katerega ima korist le nekaj posameznikov, ki so vso to zgodbo pripeljali v naš kraj. Vrhnika dejansko smrdi in ne smemo si zatiskati oči pred tem dejstvom. To nam lahko pove vsak obiskovalec, ki pride na Vrhniko, če sami tega ne čutimo.

Smo samo najemniki tega trenutka, tega časa, samo to in nič več!

Odgovor:

Občinska uprava v sodelovanju z občani intenzivno spremlja aktivnosti podjetij za zbiranje

in predelavo odpadkov in ukrepa, kadar gre za neskladje z veljavno zakonodajo. Dosledno zagovarja interese občanov, ki imajo pravico do primernega bivalnega okolja.

Četrto vprašanje:

Glede na izjavo direktorja JP KPV, ki se je pojavila v medijih in dejstvo, da podjetje Saubermacher (beri država Slovenija) “ne ve, kam z blatom”, moramo biti pozorni na območje Tojnic in prihajajoče spremembe glede delovanja Saubermacherja na tem območju.

a. Vir: https://www.rtvslo. si/slovenija/po-odpadkihnas-bo-tako-kaze-kmalupreplavilo-sekomunalno-blato/506697

b. Zato kot predsednik KS Vrhnika center in kot občan predlagam, da to izpostavite na jutrišnji seji.

Odgovor:

Prispevek v oddaji RTVSLO je povzel izjavo g. Antoloviča, v kateri omenja eno izmed možnih rešitev za dodatno obdelavo blata iz čistilne naprave Vrhnika s pomočjo trstičnih gred. Izjava g. Antoloviča ni bila dana v kontekstu reševanja končne dispozicije blata za celotno Slovenijo.

Prihodnje aktivnosti podjetja Saubermacher bomo spremljali in se takoj odzvali v primeru kršitev veljavnega okoljevarstvenega dovoljenja.

Odgovore je pripravil: Bernard Kogovšek, Oddelek za prostor

Na tej seji pa smo podali tudi dve pobudi:

  1. Vlagamo pobudo za povečanje programov za odrasle v zobozdravstvu v občini Vrhnika.

Številke kažejo veliko pomanjkanje programov (timov) za odrasle v zobozdravstvu v občini Vrhnika.

Prebivalcev občin Vrhnika, Borovnica in Log Dragomer, starih 19. let in več je preko 20.000. Programov za odraslo zobozdravstvo pa je na voljo ne polnih 7. Če bi imel vsak program 2000 opredeljenih prebivalcev, vendar jih nima, če matematično seštejemo to pomeni, da preko 6000 prebivalcev sploh nima nikakršne možnosti se opredeliti pri kateremkoli zobozdravniku za odrasle. 

Normativ na nivoju Slovenije je okrog 2000 pacientov na en program. Zaposleni v teh programih, ki delajo v ZD Vrhnika imajo največji problem s sprejemom pacientov z bolečinami, ki se ves čas povečuje.

Pri širitvah programov v določeni občini se upošteva število prebivalcev in nosilcev v določeni dejavnosti. Iz tega se izračuna preskrbljenost prebivalstva. Če je v določenem % pod 100 (npr.95% glede na povprečje v Sloveniji) naj bi bile širitve upravičene.

Zato predlagamo, da Občina v sodelovanju z ZD Vrhnika pregledata številke in na podlagi ugotovitev določita širitev programov.

Odgovor, ki smo ga v zvezi s tem prejeli, se glasi:

Spodaj navedene številke samo deloma držijo, vsekakor pa so v naših treh občinah realne potrebe po novih zobozdravstvenih programih za odrasle. Tako kot še marsikje po Sloveniji. Zdravstveni dom Vrhnika je pridobil nov program zobozdravstva za odrasle v letu 2017 in oktobra tega leta je ta program na lokaciji v Log-Dragomeru tudi začel delati. Tu še vedno opredeljujejo nove paciente.

Kljub temu je Zdravstveni dom lani posredoval predlog ustreznim institucijam, da se v Splošni

dogovor na področju zdravstva za leto 2020 vključi tudi dodaten program zobozdravstva odraslih za naše področje. Splošni dogovor in aneksi k njemu so namreč akti, kjer se opredelijo širitve posameznih programov v državi. Upamo, da bo SD letos sprejet čim prej in da bo ta širitev v njemu.

Odgovor je pripravil: Roman Strgar, Direktor ZD Vrhnika

  1. Parkiranje na Stari cesti

Občani, ki živjo na Stari cesti poročajo, da imajo težave s parkiranjem osebnih avtomobilov.

Ubadajo se z redarstvom in plačevanjem kazni ali oddaljenim parkiranjem. Želijo si, da bi našli dolgoročno rešitev, ki bi bila ugodna za vse, predlagajo dovolilnice.

Občinska uprava na to odgovarja:

Prometni režim na občinskih cestah ureja upravljalec občinskih cest – občina. Pooblaščene uradne osebe nadzornih organov (MIRED, Policija) le izvajajo nadzor nad spoštovanjem prometnega režima, prometnih pravil in pravil določenih s prometno signalizacijo na prometnih površinah.

Odgovor je pripravil: Dean Stepančič, Vodja medobčinskega redarstva

Lista za razvoj Vrhnike in podeželja

Ta vnos je bil objavljen v Novičke, Vprašanja. Zaznamek za trajno povezavo.