PODPROJEKT KOLESARSKI OTOKI

OtokiKot dopolnilna turistična ponudba se postavijo kolesarski otoki (med 15 in 18), glede na tip ali vrsto kolesarja (občasni kolesarji s svojimi kolesi, občasni kolesarji, ki si izposojajo mestna kolesa za opravke ali ogled mesta (kot je v Ljubljani BicikeLJ), se vsakodnevno vozijo na delo z lastnim kolesom, rekreacijski kolesarji z lastnim ali izposojenimi kolesi in kolesarji na kolesarskih transverzalah, kot je npr. EuroVelo 7) se na otokih razlikuje nabor storitev, ki jih lahko pričakujemo – npr. kolesarnico, tuše in garderobe z garderobnimi omaricami za kolesarje, ki se na delo vozijo s kolesi, izposojevalnice mestnih koles za opravke ali ogled mesta (BicikeLJ), izposojevalnice trek in e-koles (Park&Bike) za rekreativne kolesarje, polnilnica za e-kolesa in parkirišča za tiste, ki si izposodijo kolesa na mestnih vpadnicah. Podrobneje o projektu na povezavi: Kolesarski otoki.

NAMEN:  Razbremeniti mestno središče z avtomobili, povečati zanimanje za Vrhniko, večje število obiskovalcev in s tem večji obisk glavnih vrhniških zanimivosti, morda tudi večje število nočitev, saj se marsikdo lahko odloči, da ostane na Vrhniki še kakšen dan več. Omogočiti tistim, ki se na delo vozijo s kolesom, da se na delovnem mestu ne prikažejo preznojeni in smrdeči

CILJ: V štirih letih doseči 1000 izposoj mestnih koles in vsaj 10.000 ure izposoje trek in e-koles letno. Doseči, da za prevoz na delo na Vrhniko iz okoliških krajev (oddaljenih vsaj 4 kilometre) vsaj sto oseb začne uporabljati kolo.

V BREME PRORAČUNA: Otoki se gradijo v javno-zasebnem partnerstvu, občina zagotovi komunalno opremljena zemljišča, vse drugo pa zasebni investitorji. Kolesarnice, tuše in garderobe investirajo okoliški delodajalci (morebitno razliko pokrije občina), stvar odločitve občine pa bo postavljanje otokov za izposojo in nakup mestnih koles, pri čemer se intenzivno vključijo krajevne skupnosti.

Ta vnos je bil objavljen v Kolesarstvo, Proračun. Zaznamek za trajno povezavo.