Vrhničani se spominjamo, kako se je včasih vrhniški Ementalec prodajal v Švico in kako so v Ljubljani in Kopru ljudje v vrsti čakali, da je kombi pripeljal Vrhniški kruh. Da bi se stari časi zopet vrnili k nam bomo pognali program »Odlično je, Vrhniško je«. Vrhniškim pridelovalcem kakovostnih pridelkov in izdelkov bomo podeljevali pravico do uporabe slogana in znaka: »Odlično je, Vrhniško je«. V sodelovanju z Agencijo za hrano bomo preko preverjan tudi poskrbeli, do bo kakovost ostala na visoki ravni.
NAMEN: Kupci bodo lažje prepoznali kakovostno in zdravo hrano, pridelovalec bo izdelke lažje prodajal in dosegal višjo ceno, Vrhniki pa vrniti nekdanjo prepoznavnost po kakovostni hrani.
CILJ (v mandatnem obdobju): Povečanje pridelave kakovostne hrane za polovico, povečanje direktne prodaje za 100% in ureditev posebnih stojnic za prodajo hrane z vrhniško blagovno znamko na tržnici. Predviden finančni učinek ob koncu tega mandata: vsaj 50.000,00 evrov/letno (bruto).
V BREME PRORAČUNA: 5.000,00 evrov/letno (promocija projekta pri krajevnih pridelovalcih, stroški izobraževanja pridelovalcev, stroški promoviranja projekta (splet, zgibanke), stroški Agencije za hrano, stroški priznanj, najema stojnic, ipd.).