4. redna seja Občinskega sveta Občine Vrhnika, ki je bila dne, 21. 3. 2019

Vprašanje:

Nataša Rijavec

Prvo je vprašanje zakaj za prosto delovno mesto g. Cukjatija ni bilo razpisano delovno mesto z razpisom oz. če je bil, kje je bil objavljen. Drugo vprašanje komu so namenjena finančna sredstva iz članarin in vadnin, ki jih uporabniki fitnesa na Vrhniki plačujejo za uporabo fitnesa. Uporabniki namreč poročajo, da je fitnes zastarel, nevaren za zdravje in življenje uporabnikov v smislu tranažerji delajo na pol. Vprašanje je ali je fitnes s strani varstva pri delu in zdravja ustrezno pregledan in ima uporabno dovoljenje. Naslednje vprašanje je po kakšnem protokolu ZIC najema dijake in študente za pomoč na ZIC-u in TIC-u kakšni so te kriteriji so to mogoče sorodstvene oz. družinske vezi, in pa na mesto za kulturo v času odsotnosti ga. Milčinski jih nadomeščajo hčerke ali je to primerno in pravilno. Še vprašanje za e-Vodič v letu 2016 je bil v razpisu namenjeno 6.000 eur. Ali e- Vodič obstaja, je v uporabi ali ni? Verjetno morajo biti v proračunu tudi namenjena sredstva za ta e- Vodič, za vzdrževanje vseh teh protokolov. To je pa sedaj moje vprašanje oz. v petek sem poslala prijazno sporočilo g. direktorju ZIC-a, če bi lahko pridobila ali dobila v vpogled kakršno koli dokumentacijo strateških dokumentov, ki zavezujejo ZIC kot zavod, to pomeni letni delovni načrt ZICa oziroma vse to kar imajo napisano na spletu se dobi edino Strategijo razvoja turizma, ki bo v 2020 zaključena vseh ostalih dokumentov pa ni možno najti pogooglat hodijo ven letni načrti vrtcev, šol ZICa pač ne. Odgovora še nisem prejela. Lahko bi vsaj kdo napisal jih nimamo jih ne najdemo ali pa so v pripravi pač en odgovor.

Odgovor:

Odgovore na vprašanja v zvezi s fitnesom, e-vodičem in glede dokumentacije bo podal ZIC. V vseh zavodih v Občini Vrhnika (Vrtec Vrhnika, Cankarjeva knjižnica, OŠ IC, OŠ AMS, ZD Vrhnika, Glasbena šola Vrhnika) in v javnem podjetju KPV je zaposleno preko 500 uslužbencev. Omenjene zavode in komunalno podjetje vodijo direktorji, ki so v prvi vrsti odgovorni za izvajanje dejavnosti. Kakšne sodelavce si izbirajo je njihova pravica. Njihova dolžnost pa je, da je izbor sodelavcev skladen z zakonodajo. V kolikor bi prišlo do kršitve slovenske zakonodaje bomo ukrepali v nasprotnem primeru, pa se kot občina oz. kot župan ne želim vključevati in vplivati na odločitve odgovornih.

Odgovor je pripravil: Župan Daniel Cukjati

Odgovor:

Sredstva, ki jih uporabniki fitnesa plačujejo za uporabo fitnesa, so v največji meri namenjena stroškom strokovnega kadra v fitnesu in delno tudi nakupu ter obnovi opreme. Ker je cena uporabe zelo nizka, da je fitnes dostopen čim večjemu številu ljudi, sredstva ne zadostujejo nabavi nove opreme, ki je zalo draga. Zato smo več let predlagali, da bi nabavili novo opremo. Ker se župan g. Daniel Cukjati tega zaveda, je predlagal v proračunu za leto 2019, ki ga je občinski svet tudi potrdil, sredstva tekalne steze, ki smo jih že nabavili. Kot ostalo športno opremo v telovadnicah, tudi fitnes opremo vsako leto pregleda pooblaščena oseba in naprave, ki potencialno ogrožajo uporabnike odstranimo. Upamo, da se bo trend vlaganja v ponudbo fitnesa nadaljeval. E-vodič obstaja in je narejen. Ker je prišlo do težav pri implentaciji aplikacije, smo se z izvajalcem dogovorili, da bodo stroški izdelave bistveno cenejši oz. bo izdan dobropis. Strateški dokumenti so bili posredovani po e-pošti.

Odgovor je pripravil: Zavod Ivana Cankarja

Ta vnos je bil objavljen v Vprašanja. Zaznamek za trajno povezavo.