Mesečni Arhivi: marec 2016

PREDLOG UVEDBE PARTICIPATORNEGA PRORAČUNA V OBČINI VRHNIKA

Kaj je participatorni proračun? Udejanjanje participatornega proračuna Sredstva Zakaj potrebujemo participatorni proračun? Participatorni proračun po svetu Pomisleki in porajanje dvomov Kaj je participatorni proračun? Participatorni proračun je učinkovita metoda vključevanja prebivalk in prebivalcev v posameznih okoljih v odločanje o javnih … Beri naprej

Objavljeno v Novičke, Proračun | Pusti Komentar

Razvoj in pospeševanje turistične dejavnosti na vrhniškem podeželju – projekt »Avtokamp Blatna Brezovica«

Blatna Brezovica, eden od številnih osamelcev na Ljubljanskem Barju, ima omejene možnosti za razvoj gospodarske dejavnosti, saj jo omejujejo številni predpisi, kot npr. Natura 2000, Krajinski park Ljubljansko barje in drugi, zelo otežkočena, če ne nemogoča, pa je tudi novogradnja. … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Novičke, Pohodništvo, Program, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

VRHNIŠKA PONUDBA ZA PAMETNE TELEFONE

V Listi za razvoj vrhniškega podeželja namenjamo razvoju turizma na Vrhniki veliko pozornosti, saj ocenjujemo, da je to edina prava pot za dolgoročni gospodarski razvoj in zaposlovanje v občini. To smo dokazali z znatnim prispevkom v Strategiji razvoja turizma v … Beri naprej

Objavljeno v Novičke, Turizem | Pusti Komentar

Deset kilometrov novih kolesarskih poti letno – sedem do desetletni projekt Občine Vrhnika (2017–2023/2026)

Projekt smo marca 2016 predstavili županu in njegovi ožji ekipi in ga objavljamo v izvirni obliki NOV PROJEKT: ZELENA DOLINA ŠENTFLORJANSKA, KOLESARJEM PRIJAZNA OBČINA Glede na to, da se v Listi za razvoj vrhniškega podeželja prednostno zavzemamo za projekte, ki … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Novičke, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

Predlogi kolesarskih poti 13–18

Predlog 13: Bevke (Kamin) – Borovnica (6.0 km)/Goriški mah – Podpeč (9.5 km) Pri Kaminu medobčinsko kolesarsko pot povežemo z občinsko Krožno potjo okrog Bevk (Predlog 2). Začne se s skupnim projektom občin Vrhnike in Borovnice – leseno brvjo (ali … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

Predlog kolesarske poti 12: Vrhnika – ob avtocesti – Log (5,4 km)

Od Vrhnike (kolesarska pot bi se začela pri Športnem parku, do novega parkirišča v Sinji Gorici pa naj bi kolesarska pot peljala kar po obstoječi trasi (do Spara je pot opisana že v Predlogu 6 – Podlipska dolina), zato je … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

Predlog kolesarske poti 11: Zaplana–Star maln–Vrhnika–železniška trasa–Log–Brezovica (22,0 km)

Kolesarsko pot bomo opredelili kot medobčinsko kolesarsko pot prvega reda, kar pomeni, da bo asfaltirana (ni pa nujno) in primerno ločena od avtomobilskega prometa (oziroma bo to jasno označeno, kjer to ni mogoče). Celotna trasa od gostilne Mesec na Zaplani … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

Predlogi kolesarskih poti 7–10  

Ti predlogi potekajo po dobrih makadamskih (gozdnih) cestah, zato predloge podajamo na skupni karti. Vrisane so tudi možne povezave z drugimi kolesarskimi potmi (npr. po Menišiji). Stroški bodo verjetno nižji od načrtovanih, vendar smo za vse kolesarske poti obdržali enake … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

Predlog kolesarske poti 6: Podlipska dolina (10,6 km)

Skupna dolžina kolesarske poti je 10,6 km, od tega: asfaltna cesta 2,3 km, makadam/kolovoz 4,3 km, steze, njive 4,0 km. OCENJENI STROŠKI 24.530 EUR Pot je podobno zahtevna kot povezava med Kotnikovimi bajerji in Bistro, saj bo zahtevala precej dogovarjanja … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar

Predlog kolesarske poti 5: Zaplana–Rimski zaporni zid–Verd–Vrhnika (12,5 km)

Skupna dolžina kolesarske poti je 12,5 km, od tega: asfaltna cesta 4,5 km, makadam/kolovoz 7,3 km, steze, njive 0,7 km. OCENJENI STROŠKI 11.250 EUR Večji del kolesarske poti lahko posvetimo staremu rimskemu obdobju, nekaj pa tudi še nekoliko starejšemu keltskemu. … Beri naprej

Objavljeno v Kolesarstvo, Proračun, Razvoj podeželja, Turizem | Pusti Komentar